بازدید: 37 بازدید

آموزش معرق کاری در تهران

 

یکی از هنرهای ایرانی که بسیار پرطرفدار است و همواره هنرجویان زیادی به دنبال یادگیری آن هستند، معرق کاری می‌باشد. به همین علت آموزش معرق کاری در تهران گسترش زیادی پیدا کرده و در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای متعدد طی دوره‌های تخصصی برگزار می‌شود. یکی از این آموزشگاه‌ها،  آموزشگاه فنی و حرفه‌ ای هنر افزا است که برگزار کننده انواع دوره‌های هنری از جمله آموزش معرق کاری فنی حرفه‌ ای در تهران می‌باشد.

اگر به این رشته علاقه دارید یا حس می‌کنید که استعداد زیادی در آن دارید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا هم بهتر با مهارت معرق کاری آشنا شوید و هم بتوانید آموزشگاه معتبر در این زمینه را بشناسید.

معرفی آموزشگاه معرق در تهران 

پیدا کردن بهترین آموزشگاه معرق در تهران باعث می‌شود تا این مهارت را به طور دقیق‌تر بیاموزید. زیرا اساتیدی که تحت نظر آن‌ها معرق را یاد می‌گیرید، بسیار اهمیت دارند و در صورتی که از دانش بالا برخوردار باشند، باعث موفقیت شما می‌شوند. یکی از بهترین آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای که آموزش معرق کاری در تهران را تحت نظر اساتید مجرب برگزار می‌کند، آموزشگاه هنر افزا است. این آموزشگاه علاوه بر دوره معرق، سایر دوره‌های هنری را با تنوع بالا ارائه می‌کند. برای مثال:  انواع آموزش طراحی لباس، آموزش گلدوزی،  آموزش صنایع دستی، آموزش گوهر تراشی و طلاسازی و… از جمله آموزش‌های جذاب این آموزشگاه به شمار می‌آیند.

اگر به آموزشگاه هنر افزا برای پشت سر گذاشتن دوره معرق کاری مراجعه داشته باشید، به محض اتمام دوره مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای را دریافت می‌کنید که با در دست داشتن این مدرک ورود به بازار کار برای شما به آسانی اتفاق می‌افتد. آموزشگاه هنر افزا ضمن برگزاری دوره‌های حضوری، انواع دوره‌های فنی و حرفه‌ای را به صورت غیر حضوری نیز برگزار می‌کند که دوره معرق هم شامل این موارد می‌شود. بدین ترتیب کسانی که ساکن تهران نیستند، می‌توانند بدون نگرانی از بابت رفت و آمد، در دوره‌های غیر حضوری و آنلاین این آموزشگاه شرکت کنند.

همچنین بخوانید: آموزش گوهر تراشی در تهران

آموزش معرق با مدرک بین المللی در تهران 

یادگیری مهارت‌های مختلف تحت نظر سازمان فنی و حرفه‌ای یک مزیت بسیار بزرگ دارد، آن هم دریافت مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه‌ ای است. در صورتی که شما آموزش معرق کاری فنی حرفه‌ ای در تهران را پشت سر بگذارید، می‌توانید با دریافت مدرک بین المللی به راحتی در بازار کار ایران و حتی خارج از ایران فعالیت تخصصی داشته باشید. آموزشگاه هنر افزا با اعطای این مدرک هنگام اتمام دوره، امکان مهاجرت آسان را برای هنرجویان خود به وجود آورده است. زیرا این مدرک بین‌المللی قابلیت ترجمه و استفاده در خارج از کشور را دارد.

 

آموزش معرق با مدرک بین المللی در تهران 

 

ابزار مورد نیاز برای یادگیری معرق 

برای اینکه یک هنرجو بتواند آموزش معرق کاری در تهران را با موفقیت پشت سر بگذارد،  باید به بهترین آموزشگاه معرق در تهران مراجعه کند تا از شرایط مطلوب، لوازم، امکانات و تجهیزات مورد نیاز برخوردار شود.  شاید امکان خرید این تجهیزات برای همه هنرجویان در ابتدای مسیر وجود نداشته باشد.  پس قطعاً انتخاب یک آموزشگاه که این تجهیزات را در اختیار هنرجویان قرار می‌دهد،  اقدامی موثر به شمار می‌آید. برخی از لوازم مورد نیاز هنگام یادگیری معرق شامل موارد زیر می‌شوند؛

  1. کمان اره 
  2. اره مویی 
  3. میز و صندلی استاندارد 
  4. تخته برش 
  5. چکش 
  6. میخ سایه میخ کش 
  7. چوب مورد نیاز معرق
  8. انواع سبک‌های معرق کاری 

هزینه شرکت در دوره آموزش معرق کاری

یکی از مهمترین دغدغه‌های هنرجویان جهت شرکت در دوره‌های هنری مانند دوره آموزش معرق کاری فنی حرفه‌ ای در تهران هزینه دوره است. برای اینکه یک دوره پربار با هزینه مناسب را پیدا کنید، در وهله اول باید به انتخاب آموزشگاه دقت داشته باشید تا به سراغ آموزشگاهی بروید که هزینه مناسب و مقرون به صرفه را برای دوره‌هایش در نظر می‌گیرد.

در این میان آموزشگاه هنر افزا به عنوان یکی از معتبرترین آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای برگزار کننده دوره معرق کاری می‌باشد که با وجود اعطای مدرک بین‌المللی فنی و حرفه‌ ای،  فراهم کردن تجهیزات مورد نیاز هنرجویان و بهره‌گیری از اساتید مجرب، همواره هزینه مناسب و مقرون به صرفه را در نظر می‌گیرد تا امکان شرکت برای همه هنرجویان وجود داشته باشد.

 

 

مزایای شرکت در دوره آموزش معرق کاری آموزشگاه هنر افزا 

در صورتی که آموزشگاه هنر افزا را برای پشت سر گذاشتن دوره آموزش معرق کاری در تهران انتخاب کنید، مزایای زیادی شامل حال شما می‌شود. زیرا این آموزشگاه به عنوان بهترین آموزشگاه معرق در تهران شناخته می‌شود و همواره به شرایط مناسب هنرجویان فکر می‌کند و سعی می‌کند که با تجهیزات، امکانات و هزینه مناسب از هنرجویان حمایت کند. مزایای شرکت در آموزشگاه هنر افزا شامل موارد زیر می‌شود؛

  • هزینه مناسب و مقرون به صرفه برای دوره
  • وجود اساتید با تجربه و متخصص دانشگاهی
  • پشتیبانی بعد از اتمام دوره 
  • امکان برگزاری دوره به صورت حضوری و آنلاین برای همه افراد در سراسر کشور 
  • اعطای مدرک بین المللی فنی و حرفه‌ای 
  • پوشش تمام سرفصل‌های مربوط به معرق کاری
  • فراهم کردن تجهیزات، ابزار و لوازم مورد نیاز هنرجویان برای یادگیری مهارت معرق‌ کاری

ثبت نام در آموزشگاه هنر افزا 

برای ثبت نام در آموزشگاه فنی و حرفه ای هنر افزا پیشنهاد می‌کنیم که وب سایت این آموزشگاه مراجعه کنید تا اطلاعات کافی به دست بیاورید. دفتر این آموزشگاه در خیابان جمهوری، نبش اردیبهشت، پلاک ۶۶، واحد ۳ واقع شده است تا امکان مراجعه حضوری برای هنرجویان تهرانی وجود داشته باشد. برای کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانید با شماره تماس دفتر آموزشگاه یعنی 02166954358   و  0901839259  و 09384859462 و  02166967246  ارتباط بگیرید تا به سوالات شما پاسخ داده شود. 

کلام پایانی

اگر آموزش معرق کاری فنی حرفه‌ ای در تهران را با موفقیت و در بهترین آموزشگاه معرق در تهران پشت سر بگذارید، به شما تضمین می‌دهیم که با دریافت مدرک فنی و حرفه‌ ای می‌توانید به یک فرد موفق و متخصص تبدیل شوید که امکان ورود به بازار کار در شرایط مطلوب برایتان وجود خواهد داشت. به طوری که با در دست داشتن این مدرک هم به صورت اختصاصی و مستقل می‌توانید فعالیت هنری داشته باشید و هم در آموزشگاه‌ها یا تولیدی‌های مختلف صنایع دستی فعالیت کنید.

ادامه مطلب