بازدید: 37 بازدید

آموزش گوهر تراشی در تهران 

گوهر تراشی یک مهارت جذاب است که در صورت کسب آن به درآمد بالا می‌رسید و می‌توانید از طریق این مهارت به سود بالا دست پیدا کنید. شرط موفقیت در این رشته شرکت در دوره گوهر تراشی فنی حرفه‌ ای تهران است. یعنی در وهله اول شما باید یک آموزشگاه معتبر را در این زمینه شناسایی کنید و سپس به آن مراجعه داشته باشید تا در دوره مورد نظر شرکت کنید.

 آموزشگاه گوهر تراشی در تهران شامل گزینه‌های مختلف می‌شود. اما معتبرترین آموزشگاه که زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای فعالیت می‌کند، آموزشگاه هنر افزا است که برگزار کننده دوره گوهر تراشی می‌باشد. در این محتوا صفر تا صد این دوره، مزایای شرکت در آن و روند ثبت نام در این دوره را با هم مرور می‌کنیم تا اگر علاقمند به این مهارت هستید،  بتوانید در دوره حضوری یا آنلاین آن شرکت داشته باشید و تحت نظر بهترین مدرس‌ها در آموزشگاه هنر افزا به فردی متخصص تبدیل شوید.

بهترین آموزشگاه گوهر تراشی در تهران 

بهترین آموزشگاه گوهر تراشی در تهران آموزشگاه هنر افزا است. در واقع این آموزشگاه با اعطای مدرک فنی و حرفه‌ای، ورود به بازار کار را برای هنرجویان خود تضمین می‌کند.  آموزشگاه فنی و حرفه ‌ای هنر افزا مدرک بین‌المللی و معتبر فنی و حرفه‌ای را به تمام هنرجویان دوره‌های حضوری و آنلاین می‌دهد تا تمام هنرجویان بتوانند با انگیزه مضاعف در دوره‌ها شرکت کنند.

علاوه بر این آموزشگاه هنر افزا به علت دارا بودن اساتید مجرب و متخصص جزو بهترین آموزشگاه‌ها در زمینه گوهر تراشی به شمار می‌آید. شاید کمتر آموزشگاه فنی حرفه‌ای باشد که به این مهارت توجه کند. اما شما می‌توانید در هنر افزا این مهارت را از صفر تا صد یاد بگیرید. دوره‌های این آموزشگاه به صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شوند که بسته به محل سکونت و شرایط خود می‌توانید هر یک از این دوره‌ها را انتخاب کنید.

دوره های تخصصی آموزش گوهر تراشی دامله و آموزش گوهر تراشی فست را به صورت کامل و جامع می توانید آموزش ببینید.

آموزش گوهر تراشی با مدرک فنی و حرفه ای در تهران 

گوهر تراشی از جمله مهارت‌هایی است که هر فردی در هر رده سنی می‌تواند به سراغ آن برود. این مهارت علاوه بر اینکه لذت زیادی از هنر و زیبایی را به شما انتقال می‌دهد، باعث استقلال شما در زمینه شغلی نیز خواهد شد.

اگر درصدد آموزش گوهر تراشی با مدرک فنی و حرفه‌ای در تهران هستید، باید بدانید که آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای این کار را برای شما انجام می‌دهند. برای مثال؛ آموزشگاه فنی و حرفه‌ای هنر افزا این دوره هنرمندانه را برگزار می‌کند و پس از اتمام دوره مدرک فنی و حرفه‌ای را ارائه می‌دهد. این مدرک ارزش بین المللی داشته که قابلیت ترجمه دارد. در نتیجه برای مهاجرت و خروج از کشور نیز بسیار حائز اهمیت می‌باشد. به طوری که شما در صورت مهاجرت نیز می‌توانید با کمک این مدرک در خارج از کشور شغل اختصاصی خود را داشته باشید.

در صورتی که ساکن شهرستان هستید و کلاسی مبنی بر گوهر تراشی با مدرک فنی و حرفه‌ای در شهر شما وجود ندارد، نگران نباشید شما با مراجعه به سایت هنر افزا می‌توانید در دوره این آموزشگاه شرکت داشته باشید و به محض اتمام دوره مدرک معتبر را دریافت کنید.

 

بهترین آموزشگاه گوهر تراشی در تهران 

بازار کار گوهر تراشی

از آنجایی که گوهر تراشی در زیر مجموعه مشاغل مربوط به طلا و جواهر قرار می‌گیرد،  شغلی پردرآمد و بسیار جذاب است که سود خوبی را عاید شما می‌کند. کافی است که در دوره گوهر تراشی فنی حرفه‌ ای تهران شرکت داشته باشید تا این مهارت را به طور کاملاً دقیق یاد بگیرید و مدرک فنی و حرفه‌ای را دریافت کنید. پس از آن با داشتن تجهیزات اولیه می‌توانید با خرید سنگ‌های قیمتی خام کسب و کار سودبخش استارت بزنید.

همچنین بخوانید : مزایای مدرک فنی و حرفه‌ ای

جالب است بدانید که گوهر تراشی در رده مشاغلی قرار می‌گیرد که به صورت خانگی آنلاین نیز قابل انجام است. در این صورت هزینه اولیه برای ورود به این شغل برای شما کاهش پیدا می‌کند. علاوه بر تمام این موارد سنگ‌هایی که به تراش آن‌ها می‌پردازید، خواص درمانی دارند و می‌توانند تاثیرات مثبت زیادی در زندگی شما داشته باشند.

 به طور کلی بازار کار این مهارت چه در ایران و چه در خارج از ایران بسیار پر رونق و مناسب می باشد. کافی است که با داشتن سرمایه محدود پس از اتمام دوره آموزش تجهیزات و وسایل اولیه مورد نیاز را خریداری کنید. در سال‌های اولیه این شغل، داشتن دو دستگاه دامله تراشی و دستگاه کارولینگ کافی است و می توانید در نهایت، با خرید سنگ‌های قیمتی خام کار خود را آغاز کنید.

 

 

سرفصل‌های دوره گوهر تراشی 

آموزشگاه گوهر تراشی در تهران که آموزشگاه معتبر هنر افزا است، سرفصل‌های متنوعی را برای این دوره در نظر گرفته است تا پس از اتمام سرفصل‌ها هنرجو صفر تا صد مهارت گوهرتراشی را بداند. این سرفصل‌ها را در ادامه مرور می‌کنیم؛

  • معرفی انواع مدل‌های تراش الماس
  • آشنایی با تراش فست و اصول آن 
  • زوایای تراش‌ها 
  • برش سنگ راف 
  • عمق سنجی و کنترل 
  • عمق تراش زاویه‌ای
  • آشنایی با پولیش کاری
  • شناخت ابزارهای گوهر تراشی
  • اصول تراش سنگ‌های قیمتی 
  • اصول تراش سنگ‌های نیمه قیمتی 
  • تشخیص رکاب ماشینی و دستی 
  • تراش فیروزه
  • مهارت نگهداری ابزارآلات

مزایای شرکت در دوره گوهر تراشی آموزشگاه هنر افزا 

مزایای شرکت در دوره گوهر تراشی آموزشگاه فنی و حرفه‌ای هنر افزا که بهترین آموزشگاه گوهر تراشی در تهران است، شامل موارد مختلف می‌شود که عبارتند از: 

قیمت مناسب دوره

برگزاری دوره تحت نظر اساتید مجرب

قابلیت برگزاری دوره به صورت آنلاین و حضوری

اعطای مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه‌ ای

آموزش تمام سرفصل‌های مربوط به گوهر تراشی

فراهم کردن تجهیزات و مواد اولیه برای آموزش بهتر هنرجو

ثبت نام در آموزشگاه هنر افزا 

برای ثبت نام در دوره گوهر تراشی فنی حرفه‌ ای تهران مراجعه به وب سایت هنر افزار را به شما توصیه می‌کنیم تا هم از دوره‌های آنلاین و مبلغ دوره‌ها با خبر شوید و هم بتوانید شماره تماس و آدرس آموزشگاه را پیدا کنید. آموزشگاه در تهران، خیابان جمهوری، نبش اردیبهشت، پلاک ۶۶، واحد ۳ واقع شده است و شماره تماس آن 02166954358   و  0901839259  و 09384859462 و  02166967246 می‌باشد.

کلام پایانی

اگر علاقمند به مهارت گوهر تراشی هستید در این محتوا با آموزشگاه گوهر تراشی در تهران آشنا شدید و دانستید که آموزشگاه فنی و حرفه‌ ای هنر افزا می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد که برگزار کننده دوره گوهر تراشی فنی حرفه‌ ای تهران است. شما بعد از اتمام دوره مدرک معتبر فنی و حرفه‌ ای را دریافت می‌کنید که با در دست داشتن این مدرک معتبر هم در ایران و هم در خارج از ایران امکان فعالیت تخصصی برایتان وجود دارد.

ادامه مطلب