آموزش دوخت لباس کودک

آموزش دوخت لباس کودک یکی از دوره‌های محبوب در خیاطی است که به شما این امکان را می‌دهد تا با مهارت‌های ساده و پیشرفته، لباس‌های شیک و کاربردی برای کودکان طراحی و بدوزید. این دوره به‌ویژه برای مادران، خیاطان مبتدی و کسانی که علاقه‌مند به راه‌اندازی کسب‌وکار در زمینه تولید لباس کودک هستند، بسیار مناسب است. در طول این دوره، شما از ابتدایی‌ترین اصول طراحی تا دوخت کامل و حرفه‌ای لباس‌های کودکانه، با تمامی مراحل آشنا خواهید شد.

چه کسانی می‌توانند در این دوره شرکت کنند؟

این دوره برای تمامی افرادی که علاقه‌مند به دوخت لباس کودک هستند، مناسب است. مادران، خیاطان مبتدی و حرفه‌ای و کسانی که به دنبال کسب‌وکار خانگی در زمینه دوخت لباس کودک هستند، می‌توانند از این دوره بهره‌مند شوند. همچنین این دوره برای افرادی که به دنبال یادگیری تکنیک‌های خیاطی جدید و متنوع برای استفاده در پروژه‌های شخصی و خانوادگی هستند نیز بسیار مفید خواهد بود.

سرفصل های دوره آموزش دوخت لباس کودک هنر افزا

  • آموزش لباس زیر دو سال
  • آموزش لباس دخترانه بالاتنه و دامن و آستین
  • آموزش لباس پسرانه بالاتنه و آستین

مزایای شرکت در دوره آموزش دوخت لباس کودک هنر افزا

شما با ثبت‌نام در دوره آموزش دوخت لباس کودک می‌توانید از مزایای متعددی بهره‌مند شوید. یکی از بزرگ‌ترین مزایا، امکان یادگیری از استادان با تجربه در این زمینه است که می‌توانند کمک کنند تا به سرعت تکنیک‌ها و مهارت‌های لازم را یاد بگیرید. همچنین، شما در یک محیط حمایتی و دوستانه قرار خواهید گرفت که این امر موجب انگیزه بیشتر برای یادگیری می‌شود.

علاوه بر این، با ثبت‌نام در این دوره‌ها، می‌توانید با دیگر هنرجویان در ارتباط باشید و تجربیات خود را به اشتراک بگذارید. و از همه مهم تر در دوره های آموزشی آموزشگاه فنی و حرفه ای هنر افزا شما مدرک معتبر دریافت می کنید.

شرایط ثبت نام در دوره آموزش دوخت لباس کودک آموزشگاه هنر افزا

پرداخت شهریه به صورت ماهانه به مبلغ ۳ میلیون می باشد. درصورت پرداخت شهریه به‌صورت یکجا شامل ۱۰ درصد تخفیف می‌باشد.

باتوجه به مباحث تدریس شده و کار های ارائه شده هنرجویان در کلاس تعداد برگزاری جلسات در هفته مشخص می شود اگر حجم کار بالا باشد و هنرجویان کار برای ارائه نداشته باشند یک جلسه در هفته برگزار میشود پس مدت دوره متغیر است تا زمانی که تمامی مطالب آموزش داده شود.

تمامی تصویر تمرین های هر جلسه در گروه پشتیبانی گذاشته شده و یک روز را برای رفع اشکال و ارسال تمرین ها در گروه پشتیبانی (تلگرام و یا واتساپ)مشخص می کنیم پشتیبانی دوره ها نامحدود است.

پس اگر به دنبال یادگیری و پیشرفت در زمینه طراحی هستید، همین امروز اقدام به ثبت‌نام کنید و از این فرصت بهره‌مند شوید!

آموزشگاه در تهران، خیابان جمهوری، نبش اردیبهشت، پلاک ۶۶، واحد ۳ واقع شده است و شماره تماس آن 02166954358   و  0901839259  و 09384859462 و  02166967246 می‌باشد.

ادامه مطلب

برای دسترسی به فایل‌های دوره باید دوره را خریداری نمایید.
  • آموزش لباس زیر دو سال
  • آموزش لباس دخترانه بالاتنه و دامن و آستین
  • آموزش لباس پسرانه بالاتنه و آستین
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش دوخت لباس کودک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.