آموزش مولاژ ( به روش حجمی)

در دوره آموزش شلوار دوزی، هنرجویان با اصول و تکنیک‌های حرفه‌ای دوخت انواع شلوارهای زنانه و مردانه آشنا می‌شوند. این دوره به صورت جامع از انتخاب پارچه مناسب تا دوخت کامل شلوار را پوشش می‌دهد. مباحثی مانند اندازه‌گیری صحیح، الگوکشی، برش، و دوخت دقیق زوایای مختلف شلوار، از جمله جیب‌ها، زیپ و کمر شلوار نیز آموزش داده می‌شود.

در پایان دوره، شرکت‌کنندگان قادر خواهند بود شلوارهای متنوعی مانند شلوارهای رسمی، راحتی و اسپرت را به صورت کاملاً حرفه‌ای بدوزند. این دوره برای کسانی که به دوخت و دوز علاقه‌مندند و به دنبال ارتقاء مهارت‌های خود در زمینه شلوار دوزی هستند، بسیار مناسب است.

سرفصل های دوره آموزش مولاژ ( به روش حجمی) هنر افزا

  • ساخت الگوی دامن به روش حجمی
  • ساخت الگوی بالاتنه به روش حجمی
  • ساخت الگوی آستین به روش حجمی
  • ساخت الگوی یقه به روش حجمی
  • ساخت الگوی لباس به روش حجمی

مزایای شرکت در دوره آموزش مولاژ ( به روش حجمی) هنر افزا

شما با ثبت‌نام در دوره آموزش مولاژ ( به روش حجمی) می‌توانید از مزایای متعددی بهره‌مند شوید. یکی از بزرگ‌ترین مزایا، امکان یادگیری از استادان با تجربه و مولف کتاب خیاطی  در این زمینه است که می‌توانند کمک کنند تا به سرعت تکنیک‌ها و مهارت‌های لازم را یاد بگیرید. همچنین، شما در یک محیط حمایتی و دوستانه قرار خواهید گرفت که این امر موجب انگیزه بیشتر برای یادگیری می‌شود.

علاوه بر این، با ثبت‌نام در این دوره‌ها، می‌توانید با دیگر هنرجویان در ارتباط باشید و تجربیات خود را به اشتراک بگذارید. و از همه مهم تر در دوره های آموزشی آموزشگاه فنی و حرفه ای هنر افزا شما مدرک معتبر دریافت می کنید.

شرایط ثبت نام در دوره آموزش مولاژ ( به روش حجمی) آموزشگاه هنر افزا

پرداخت شهریه به صورت ماهانه به مبلغ ۳ میلیون می باشد. درصورت پرداخت شهریه به‌صورت یکجا شامل ۱۰ درصد تخفیف می‌باشد.

باتوجه به مباحث تدریس شده و کار های ارائه شده هنرجویان در کلاس تعداد برگزاری جلسات در هفته مشخص می شود اگر حجم کار بالا باشد و هنرجویان کار برای ارائه نداشته باشند یک جلسه در هفته برگزار میشود پس مدت دوره متغیر است تا زمانی که تمامی مطالب آموزش داده شود.

تمامی تصویر تمرین های هر جلسه در گروه پشتیبانی گذاشته شده و یک روز را برای رفع اشکال و ارسال تمرین ها در گروه پشتیبانی (تلگرام و یا واتساپ)مشخص می کنیم پشتیبانی دوره ها نامحدود است.

پس اگر به دنبال یادگیری و پیشرفت در زمینه طراحی هستید، همین امروز اقدام به ثبت‌نام کنید و از این فرصت بهره‌مند شوید!

آموزشگاه در تهران، خیابان جمهوری، نبش اردیبهشت، پلاک ۶۶، واحد ۳ واقع شده است و شماره تماس آن 02166954358   و  0901839259  و 09384859462 و  02166967246 می‌باشد.

ادامه مطلب

برای دسترسی به فایل‌های دوره باید دوره را خریداری نمایید.
  • ساخت الگوی دامن به روش حجمی
  • ساخت الگوی بالاتنه به روش حجمی
  • ساخت الگوی آستین به روش حجمی
  • ساخت الگوی یقه به روش حجمی
  • ساخت الگوی لباس به روش حجمی
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش مولاژ ( به روش حجمی)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.