بازدید: 72 بازدید

آموزش ماساژ در تهران 

آموزش ماساژ در تهران با مدرک معتبر

آموزش ماساژ در تهران گسترش زیادی پیدا کرده و امروزه هنرجویان زیادی از سراسر کشور علاقه دارند که در دوره آموزش ماساژ در آموزشگاه ماساژ در تهران شرکت کنند. به طور کلی ماساژ فواید بسیار زیادی برای بدن ما دارد. به خصوص که امروزه زندگی ماشینی و کارمندی بدن را بسیار خسته می‌کند و انجام ماساژ می‌تواند تا حد زیادی از این خستگی‌ها و دردهای عضلانی بکاهد.

 دوره آموزش ماساژ فقط محدود به یک سبک نبوده و افراد می‌توانند در انواع آموزش‌های ماساژ متنوع شرکت داشته باشند. ماساژ سیستم ایمنی بدن را قوی‌تر کرده و سلامت جسم و روح انسان را به دنبال دارد. به طوری که پس از ماساژ بدن هم دارای آرامش روانی و هم سلامت جسمانی خواهد بود.

ماساژ ضمن به ارمغان آوردن آرامش و نشاط در بدن، باعث نرم شدن بافت بدن شده و هرگونه استرس و افسردگی را از بین می‌برد.  تمام این موارد باعث شده‌اند تا روز به روز بر شمار طرفداران ماساژ و یادگیری ماساژ افزوده شود. به همین منظور آموزشگاه‌های فنی حرفه‌ای درصدد برگزاری دوره‌های مرتبط با ماساژ هستند.

لازم به ذکر است انجام ماساژ بدون تخصص و مهارت می‌تواند آسیب‌های زیادی به بافت‌های مختلف بدن وارد کند. به همین منظور توصیه می‌کنیم اگر علاقه‌مند به ماساژ هستید، حتماً در دوره‌های تخصصی آن شرکت داشته باشید و سعی کنید یک آموزشگاه معتبر را شناسایی کرده تا بتوانید فرایند آموزش ماساژ در تهران را با موفقیت پشت سر بگذارید.

آموزشگاه فنی و حرفه ‌ای هنر افزا به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه‌ها در این زمینه شناخته می‌شود که در ادامه بیشتر آن را به شما معرفی می‌کنیم.

جهت ثبت نام یا مشاوره برای کلاس های آموزشی می توانید با شماره زیر تماس بگیرید و یا به آموزشگاه هنر افزا مراجعه نمایید.

آدرس : خیابان انقلاب، نرسیده به میدان انقلاب، خیابان منیری جاوید، تقاطع اردیبهشت و جمهوری، پلاک ۶۶، واحد ۳

شماره های تماس : 0901839259 و 09384859462 و 02166954358 و 02166967246

 

آموزشگاه ماساژ با مدرک بین المللی در تهران

 

آموزش ماساژ با مدرک بین المللی در تهران

دریافت مدرک بین‌المللی فنی و حرفه‌ای علاوه بر اینکه اعتبار بالایی دارد، باعث ورود ‌سریع‌تر به بازار کار شده و حتی امکان مهاجرت و داشتن یک شغل مناسب در خارج از کشور را هم به وجود می‌آورد. به همین منظور افرادی که در دوره‌های ماساژ شرکت می‌کنند، بهتر است که حتماً دوره آموزش ماساژ با مدرک بین المللی در تهران را پشت سر بگذارند تا با اعتبار بالای این مدرک بتوانند بهتر در مسیر شغلی خود گام بردارند.

آموزشگاه هنر افزا از جمله آموزشگاه‌های معتبر در تهران است که آموزش ماساژ با مدرک بین المللی را انجام می‌دهد. مدرک اعطایی توسط این آموزشگاه ارزش بسیار بالایی در خارج از کشور نیز دارد. پس شما با گذراندن دوره ماساژ در آموزشگاه فنی و حرفه‌ای هنر افزا و دریافت مدرک، می‌توانید به راحتی در خارج یا داخل ایران شغل تخصصی خود را ادامه دهید و به درآمد بالا برسید.

همچنین بخوانید : مزایای مدرک فنی و حرفه‌ ای

معرفی بهترین آموزشگاه ماساژ در تهران

بهترین آموزشگاه ماساژ در تهران آموزشگاهی می‌باشد که انواع دوره‌های آموزش ماساژ را با تنوع بالا برگزار کند. علاوه بر این موضوع مدرسان دوره نیز بسیار حائز اهمیت هستند.

آموزشگاه هنر افزا که به عنوان بهترین آموزشگاه در زمینه یادگیری ماساژ شناخته می‌شود، مدرک بین المللی و معتبر فنی و حرفه‌ای را به هنرجو اعطا کرده و از بهترین استادان دانشگاه در زمینه آموزش ماساژ بهره می‌برد. ضمن تمام این موارد تنوع دوره‌های آموزش ماساژ در این آموزشگاه بسیار بالا بوده که هر هنرجو می‌تواند طبق علاقه و استعداد خود بهترین نوع ماساژ را برای یادگیری انتخاب کند.

 

دوره آموزش ماساژ با مدرک معتبر

 

دوره ماساژ در آموزشگاه هنر افزا چگونه برگزار می‌شود؟

در صورتی که قصد شرکت در دوره آموزش ماساژ در تهران را دارید و بهترین آموزشگاه ماساژ در تهران یعنی آموزشگاه فنی و حرفه‌ ای هنر‌افزا را انتخاب کرده‌اید، باید بدانید که دوره‌ها در این آموزشگاه به چه شکل انجام می‌شوند!

این آموزشگاه دوره‌های خود را به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌کند. دوره‌های آنلاین به صورت فایل فشرده آماده به فروش می‌رسند و دوره‌های حضوری نیز تحت نظر بهترین مدرسان و استادان برگزار می‌شوند تا بدین ترتیب امکان شرکت در دوره‌ها برای همه افراد بدون محدودیت جغرافیایی وجود داشته باشد.

شیوه آموزشی در این آموزشگاه به صورت تئوری و عملی بوده که ترکیب این دو شیوه با هم کمک می‌کند تا بهتر ماهیت ماساژ و چگونگی انجام آن را یاد بگیرید. 

ماساژ یک رشته اصولی و در عین حال تخصصی است که در آموزشگاه هنر افزا با گذراندن دوره ماساژ حرفه‌ای بر اساس استانداردهای سازمان فنی و حرفه‌ای می‌توانید این مهارت را یاد گرفته و نسبت به سرفصل‌ها و انواع ماساژ مسلط شوید. بدین ترتیب راهتان برای ورود به بازار کار و یک ماساژور حرفه‌ای شدن، باز است.

انواع آموزش ماساژ در هنر افزا 

برای اینکه آموزش ماساژ با مدرک بین‌المللی در تهران را پشت سر بگذارید، بهتر است که با انواع ماساژ نیز آشنا شوید. آموزشگاه‌های مختلف هر یک تعداد خاصی از ماساژ‌ها را به شما یاد می‌دهند. کامل‌ترین آموزشگاهی که در این زمینه دوره‌های ماساژ را برگزار می‌کند،  آموزشگاه هنر افزا است که انواع آموزش ماساژ را برای هنرجویان ارائه می‌دهد. در ادامه انواع دوره آموزشی ماساژ در بهترین آموزشگاه ماساژ در تهران را با هم بررسی می‌کنیم. 

دوره آموزش ماساژ صورت 

در این دوره اصول مربوط به ماساژ صورت به هنرجو یاد داده می‌شود تکنیک‌های مختلفی در این دوره قرار گرفته‌اند که ی مناطق خاص صورت تاثیر می‌گذارند این ماساژ با هدف تحریک عضلات صورت بهبود جریان خون تسکین تنش‌های عضلانی بهبود ظاهر و آرامش پوست قابل انجام است که تحت نظر بهترین استادان و مدرسان در آموزشگاه هنر افزا برگزار می‌شود. 

دوره آموزشی ماساژ سنگ داغ 

این دوره آموزشی با مدرک فنی حرفه‌ ای و بین‌المللی ارائه می‌شود که بهترین مدرس را دارد. در این روش ماساژ تکنیک‌های ماساژ سنگ داغ به هنرجو یاد داده شده و هنرجو می‌تواند تمرینات و آموزش‌های حرفه‌ای را فرا بگیرد. این سبک از ماساژ بهبود عملکرد سیستم عصبی و ایمنی را به دنبال داشته و باعث کاهش اضطراب، افزایش آرامش، افزایش انرژی و افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن می‌شود. 

 

آموزش ماساژ با مدرک بین المللی در تهران

 

دوره آموزشی ماساژ سوئدی 

دوره بعدی که در زمینه آموزش ماساژ در آموزشگاه فنی و حرفه‌ای هنر افزا به هنرجویان یاد داده می‌شود، ماساژ سوئدی است. این ماساژ یکی از پرطرفدارترین نوع ماساژ‌ها در سراسر جهان بوده که نوعی مالش طولانی با فشار، اصطکاک، ضربه زدن و تکان دادن با دست است. هدف اصلی این ماساژ بهبود خونرسانی و افزایش انعطاف پذیری عضلات است که در آموزشگاه هنر افزا می‌توانید صفر تا صد آن را تحت نظر بهترین استادان فرا بگیرید. 

دوره آموزش کاربر ماساژ (ماساژ فشاری نقاط جادویی)

در دوره آموزش کاربر ماساژ کلیه اصول پایه برای انجام عملیات ماساژ به هنرجو یاد داده می‌‌شوند و آموزش این دوره تحت نظر استادان و کارشناسان متخصص در این زمینه بوده که تمام مباحث مربوط به ماساژ ماساژ درمانی را شامل می‌شود.

 

بهترین آموزشگاه ماساژ در تهران

 

دوره آموزش ماساژ رفلکسولوژی 

این دوره آموزش ماساژ رفلکسولوژی با مدرک فنی و حرفه‌ای بین المللی در آموزشگاه هنر افزار برگزار شده و نوعی ماساژ درمانی می‌باشد. در این ماساژ متخصص با کمک فشار، لمس و ماساژ روی نقاط رفلکسی مختلف در پا، دست و گوش تلاش می‌کند تا تعادل و هماهنگی در سیستم‌های بدن را ایجاد کند. این روش به عنوان یک روش تکمیلی درمانی در کاهش درد،  کاهش استرس، بهبود عملکرد خواب و افزایش گردش خون مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دوره آموزش ماساژ یومی هو

این آموزش ماساژ روی وضعیت لگن و ستون فقرات تاکید دارد که باعث تصحیح وضعیت این نقاط از بدن می‌شود. افرادی که دارای مشکل در این نقاط هستند از مصرف دارو بی‌نیاز شده و با ماساژ بهبود پیدا می کنند.

ماساژ یومی هو نوعی روش درمانی ژاپنی بوده که بر روی تسخیر انرژی بدن و تعادل کانال‌های انرژی تاکید دارد. شما انواع مطالب تئوری و عملی را برای یادگیری بهتر این ماساژ،  فرا می‌گیرید و می‌توانید تحت نظر استاد غلامرضا آذرهوشنگ یکی از بهترین مدرسان در این زمینه است اصول ماساژ یومی هو را بیاموزید.

دوره آموزش ماساژ شیاتسو 

اماساژ شیاتسو به معنی فشار انگشت بوده که در این ماساژ از طب سوزنی چینی الهام گرفته شده است و با ایجاد یک فشار روی مناطق آسیب دیده بدن که توسط انگشت شست، کف دست و آرنج انجام می‌شود، بهبود آن مناطق را به دنبال خواهد داشت.

 

مزایای شرکت در دوره ماساژ آموزشگاه هنر افزا 

در صورتی که آموزشگاه فنی و حرفه‌ ای هنر افزا را برای گذراندن آموزش ماساژ در تهران انتخاب کنید، از مزایای زیر برخوردار می‌شوید؛

  • دریافت مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه‌ای
  • امکان مهاجرت آسان‌تر و داشتن یک شغل مناسب در خارج از کشور با مدرک فنی و حرفه‌ای
  • یادگیری اصول ماساژ تحت نظر استادان متخصص
  • امکان شرکت در دوره‌های تخصصی به صورت آنلاین و حضوری 
  • هزینه مناسب و مقرون به صرفه
  • یادگیری انواع ماساژ با تنوع بالا بدون محدودیت
  • ورود آسان به بازار کار به محض دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای

ثبت نام در آموزشگاه هنر افزا

اگر قصد آموزش ماساژ با مدرک بین‌ المللی را دارید، می‌توانید از طریق آموزشگاه معتبر هنر افزا اقدام کنید. این آموزشگاه یکی از بهترین آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای در ایران و تهران به شمار می‌آید که دوره‌های آموزشی متعدد را با اعطای مدرک فنی و حرفه‌ای برگزار می‌کند.

از جمله دوره‌های پرطرفدار در این آموزشگاه دوره‌های مربوط به ماساژ است. برای اینکه در دوره شرکت کنید می‌توانید به وب سایت هنر افزا مراجعه داشته و به صورت آنلاین دوره‌ها را خریداری کنید. برای شرکت در دوره‌های حضوری به آدرس؛ تهران، خیابان انقلاب،  نرسیده به میدان انقلاب، خیابان منیری جاوید،  تقاطع اردیبهشت و جمهوری پلاک ۶۶، واحد ۳ مراجعه داشته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر امکان تماس با شماره‌های ۰۲۱۶۶۹۶۷۲۴۶ و ۰۹۳۸۴۸۵۹۴۶۲ برای شما وجود دارد.

کلام پایانی

اگر تا به حال هیچ پیش زمینه‌ای در زمینه ماساژ نداشتید و حس می‌کنید که تخصص خاصی در حیطه ماساژ ندارید، نگران نباشید!  زیرا با آموزش ماساژ با مدرک بین المللی در آموزشگاه فنی و حرفه ای هنر افزا به یک فرد متخصص، ماهر و با تجربه تبدیل می‌شوید. 

ادامه مطلب