آموزش گوهر تراشی دامله

دوره آموزش گوهر تراشی دامله

یکی از هنرهای قدیمی و ارزشمند در زمینه تراش جواهرات است که به شما امکان می‌دهد تا سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی را به صورت زیبا و حرفه‌ای تراش دهید. این هنر نه تنها به عنوان یک مهارت شغلی می‌تواند درآمدزایی داشته باشد، بلکه به دلیل ظرافت و خلاقیت موجود در آن، احساس رضایت و آرامش شخصی نیز به همراه دارد.

در دوره آموزش گوهر تراشی دامله شما از مراحل پایه‌ای تا پیشرفته این هنر را یاد می‌گیرید و با تکنیک‌های مختلف تراش سنگ‌ها، ابزارهای مورد نیاز، و روش‌های صحیح کار با جواهرات آشنا می‌شوید. در نهایت، با اتمام دوره، شما قادر خواهید بود جواهرات زیبایی خلق کنید که نه تنها به عنوان یک اثر هنری شخصی قابل استفاده هستند، بلکه می‌توانند به یک کسب‌وکار سودآور تبدیل شوند.

آموزش گوهر تراشی دامله چیست؟

دامله (Cabochon) یکی از سبک‌های رایج در تراش جواهرات است که در آن سنگ‌های قیمتی به شکل صاف و منحنی تراش می‌خورند. این سبک تراش، برخلاف تراش‌های چندوجهی، فاقد لبه‌های تیز است و به جای آن، سطح صاف و صیقلی دارد که به سنگ جواهر ظاهری ساده و شیک می‌بخشد. تراش دامله معمولاً برای سنگ‌های قیمتی نرم‌تر و نیمه‌قیمتی مانند فیروزه، کهربا، و عقیق استفاده می‌شود.

مزایای شرکت در دوره گوهر تراشی دامله هنر افزا 

یادگیری یک مهارت ارزشمند: گوهر تراشی دامله یک مهارت خاص و تخصصی است که به دلیل ارزش بالای جواهرات تراش خورده، می‌تواند برای شما فرصت‌های شغلی و کسب درآمد ایجاد کند.

کسب تجربه عملی: در این دوره، علاوه بر آموزش‌های تئوری، شما به صورت عملی نیز کار می‌کنید و تحت نظر استادان با تجربه، گام به گام مراحل تراش سنگ‌های قیمتی را فرا خواهید گرفت.

ایجاد آثار هنری منحصر به فرد: با تسلط بر این هنر، شما می‌توانید جواهرات و آثار هنری منحصر به فرد خلق کنید که نشان‌دهنده خلاقیت و استعداد شخصی شما هستند.

دوره آموزش گوهر تراشی دامله آموزشگاه هنر افزا دارای ویژگی‌ های منحصر به فردی دارد یکی  از مهم ترین مزایای آن استاد با تجربه و حرفه‌ای استاد ایرج قادری  می باشد.

در طول دوره، از پشتیبانی کامل برخوردار خواهید بود تا در هر مرحله که نیاز به راهنمایی داشتید، به شما کمک شود. در پایان دوره، به شرکت‌کنندگان مدرک معتبر اعطا می‌شود که می‌تواند در رزومه شما نقش مهمی ایفا کند.

 

 

 

سرفصل های  دوره گوهر تراشی دامله هنر افزا 

  • آشنایی با ابزارهای برش،تراش و پولیش
  •  آشنایی با سنگ های راف (تراش نخورده)
  •  طراحی و برش سنگ
  •  قواره کردن سنگ
  •  اصول دامله تراشی
  •  جلایاصیقل دادن سنگ (پولیش)
  • عیب یابی و رفع عیب سنگ های تراش خورده.

شرایط پرداخت دوره آموزش گوهر تراشی دامله

پرداخت شهریه به صورت ماهانه به مبلغ ۳ میلیون می باشد. درصورت پرداخت شهریه به صورت یکجا شامل ۱۰درصد تخفیف می‌باشد.

باتوجه به مباحث تدریس شده و کار های ارائه شده هنرجویان در کلاس تعداد برگزاری جلسات در هفته مشخص می شود. اگر حجم کار بالا باشد و هنرجویان کار برای ارائه نداشته باشند یک جلسه در هفته برگزار میشود پس مدت دوره متغیر است تا زمانی که تمامی مطالب آموزش داده شود.

تمامی تصویر تمرین های هر جلسه در گروه پشتیبانی گذاشته شده و یک روز را برای رفع اشکال و ارسال تمرین ها در گروه پشتیبانی (تلگرام و یا واتساپ)مشخص می کنیم پشتیبانی دوره ها نامحدود است.

چگونه در دوره آموزش ضخیم دوزی هنر افزا ثبت‌نام کنیم؟

کافیست فرم ثبت‌نام موجود در وب‌سایت ما را  در ادامه تکمیل کنید و به آموزشگاه فنی حرفه ای هنر افزا واقع در خیابان انقلاب، نرسیده به میدان انقلاب، خیابان منیری جاوید، تقاطع اردیبهشت و جمهوری، پلاک ۶۶، واحد ۳ مراجعه نمایید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

0901839259 و 09384859462 و 02166954358 و 02166967246

سوالات متداول
خیر، این دوره از صفر شروع می‌شود و تمامی مباحث از پایه آموزش داده می‌شوند.
بله، پس از اتمام دوره، شما مهارت‌های لازم برای تراش جواهرات به سبک دامله را خواهید داشت و می‌توانید به صورت حرفه‌ای در این زمینه فعالیت کنید.

ادامه مطلب

برای دسترسی به فایل‌های دوره باید دوره را خریداری نمایید.

۱- آشنایی با ابزارهای برش،تراش و پولیش

۲- آشنایی با سنگ های راف (تراش نخورده)

۳- طراحی و برش سنگ

۴- قواره کردن سنگ

۵- اصول دامله تراشی

۶- جلایاصیقل دادن سنگ (پولیش)

۷- عیب یابی و رفع عیب سنگ های تراش خورده.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش گوهر تراشی دامله”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.